امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 18 March , 2025
امروز : سه شنبه, ۲۸ اسفند , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1446
شناسه خبر : 5345
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 29 اردیبهشت 1400 - 0:04 | 16 بازدید | ارسال توسط :
علی محمد عزیزی :

ارتباطات اثربخش و کارآمد مفید و موثر جوهره کار روابط عمومی است

مدیر روابط عمومی سیمان ایلام گفت: ارتباطات اثربخش و کارآمد مفید و موثر جوهره کار روابط عمومی است و مدیرانی که در این عصر مهارت ارتباط با جامعه، ذینفعان، مشتریان و کارکنان بخصوص مردم را در چارچوب هنر روابط عمومی نیاموخته باشند، بخش عظیمی از مدیریت آنان رنگ ناکارآمدی به خود می‌گیرد.
ارتباطات اثربخش و کارآمد مفید و موثر جوهره کار روابط عمومی است

 

ایلام – ترنم بهاری – مدیر روابط عمومی سیمان ایلام گفت: ارتباطات اثربخش و کارآمد مفید و موثر جوهره کار روابط عمومی است و مدیرانی که در این عصر مهارت ارتباط با جامعه، ذینفعان، مشتریان و کارکنان بخصوص مردم را در چارچوب هنر روابط عمومی نیاموخته باشند، بخش عظیمی از مدیریت آنان رنگ ناکارآمدی به خود می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری ترنم بهاری ، علی محمد عزیزی مدیر روابط عمومی سیمان ایلام بمناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی روابط عمومی،افزود: روابط عمومی به عنوان یک نهاد مشورتی و تخصصی تاثیرگذار و رابطی بی طرف درتلطیف افکار درون سازمانی و برون سازمانی و ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد به گونه ای که در عصرحاضر نمی‌توان آن را صرفاً به عنوان ابزاری برای مدیریت و تبلیغات قلمداد کرد، بلکه باید آن را فلسفه مدیریت دانست.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی یعنی هنر هشتم سازمانی،گوش شنوا، چشم بینا و زبان گویای سازمان می باشد،اظهار داشت: ارتباطات اثربخش و کارآمد مفید و موثر جوهره کار روابط عمومی است و مدیرانی که در این عصر مهارت ارتباط با جامعه، ذینفعان، مشتریان و کارکنان بخصوص مردم را در چارچوب هنر روابط عمومی نیاموخته باشند، بخش عظیمی از مدیریت آنان رنگ ناکارآمدی به خود می‌گیرد.

بازرس مجمع عالی کارگران جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین سازمان و جامعه، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران سازمان به افکارجمعی دارد و به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می‌تواند به صورت نظام مند، برنامه‌ریزی شده و سنجیده برای ایجاد،حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با جامعه و ذینفعان اقدام کند، بسیار حایز اهمیت است.

عزیزی با بیان اینکه روابط عمومی فقط تبلیغات ،فروش،بازرگانی و بازاریابی نیست و می تواند برند باشد و برند سازی کند،خاطرنشان کرد: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی و دیجیتال در همه عرصه‌ها پیشتاز است و بی دلیل نیست که جهانیان برای ارج نهادن و جلب توجه همگان به جایگاه روابط عمومی، ۲۷ اردیبهشت‌ماه را به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی نامگذاری کرده اند.

بازرس مجمع عالی کارگران جمهوری اسلامی ایران گفت: در ایران نیز روز ملی ارتباطات و روابط عمومی می‌تواند نقطه عطفی در توسعه پیشرفت و تحول و ترقی، واحدهای روابط‌عمومی کشور باشد، مشروط به آن که نگاه سطحی به فعالیت های روابط عمومی در کشور تغییر کند و جایگاه این واحد استراتژیک به عنوان یک واحد فنی، تخصصی و موثر در سازمان تثبیت شود.

مدیرروابط عمومی سیمان ایلام افزود: روابط عمومی در هر سازمانی زیر نظر بالاترین مقام آن سازمان باید بصورت مستقل خدمت نماید، ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط ‌عمومی بهانه‌ای است تا بار دیگر یادآور شویم، توسعه یک جامعه پویا در گرو توزیع عادلانه و اطلاعات از منابع موثق، روشن‌گری افکارعمومی، مردم‌داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که بی‌شک مأموریت انجام آن برعهده روابط‌ عمومی ها است . علی محمد سطح مشارکت مردم است که بی‌شک مأموریت انجام آن برعهده روابط‌ عمومی ها است .

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.