امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 18 March , 2025
امروز : سه شنبه, ۲۸ اسفند , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1446
شناسه خبر : 4117
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 02 اسفند 1399 - 14:28 | 11 بازدید | ارسال توسط :
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام عنوان کرد : :

تمامی خدمات شرکت غیر حضوری می شود / نقش رسانه در آموزش و انعکاس پیام های آموزشی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: در آینده نزدیک تمامی خدمات این شرکت به صورت غیر حضوری صورت می گیرد و مشترکان نیاز به مراجعه حضوری ندارند.
تمامی خدمات شرکت غیر حضوری می شود / نقش رسانه در آموزش و انعکاس پیام های آموزشی

 

ایلام – ترنم بهاری –  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: در آینده نزدیک تمامی خدمات این شرکت به صورت غیر حضوری صورت می گیرد و مشترکان نیاز به مراجعه حضوری ندارند.

به گزارش پایگاه خبری ترنم بهاری ، هادی شیرخانی امروز در نشست خبری که در بستر فضای مجازی با اصحاب رسانه و مطبوعات برگزار شد، با تشکر از اهالی مطبوعات و رسانه های استان به خاطر فرهنگ سازی و انعکاس پیام های آموزشی، اظهار داشت: امروزه رسانه ها نقش بی بدیلی در آموزش و انعکاس پیام های آموزشی در جهت بهبود مصرف انرژی مخصوصأ در حوزه توزیع نیروی برق دارند.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها می توانند با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، زمینه را برای مدیریت هوشمندانه  و بهینه مصرف برق فراهم کنند و خاموشی ها را به حداقل برسانند، افزود: یکی از بسترهای که شرکت توزیع نیروی برق برای رفاه مشترکان و عدم مراجعه حضوری فراهم کرده است، اپلیکیشن” برق من” است که مشترکان با نصب آن می توانند اغلب امورات خود را بصورت غیر حضوری به سرانجام رسانند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با بیان اینکه تاکنون تعدادی از افراد که بصورت غیر قانونی اقدام به تهیه ارز دیجیتالی نموده و مصرف برق را بیش از پیش افزایش داده، شناسایی شده اند، یادآور شد: پرونده این افراد پس از بررسی های کامل در اختیار مراجع قضایی قرار خواهد گرفت.

شیرخانی با اشاره به اینکه  این شرکت بیش از ۸۰ میلیارد ريال از مشترکین حقیقی و حقوقی طلب دارد، خاطر نشان ساخت: شرکت آب و فاضلاب استان با بیش از ۴۰ میلیارد تومان در راس این بدهکاران قرار دارد.

وی با بیان اینکه این حجم بدهی تاثیر بسزایی بر عملکرد این شرکت داشته و دارد، تصریح کرد: از عموم مشترکین تقاضا داریم که نسبت به پرداخت به موقع بدهی های خود اقدام کنند تا در ارائه خدمات این شرکت خللی ایجاد نشود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام مشترکین را به رعایت الگوی مصرف و مدیریت هوشمندانه توصیه کرد و بیان داشت: از ابتدای آبان ماه سالجاری که فرایند “برق امید” عملیاتی شده است، قریب ۷۹ هزار  مشترک شهری و روستایی به خاطر مصرف پایین، از مزایایی برق امید بهره مند و از تخفیفات لازم برخوردار شده اند.

” هادی شیرخانی” در پایان با تقدیر از رسانه های دیداری و شنیداری استان، تاکید کرد: امیدواریم این ارتباط و تعامل همچنان ادامه داشته باشد تا بتوانیم اهداف این شرکت را به خوبی محقق سازیم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.