ایلام – ترنم بهاری – سرپرست مخابرات منطقه ای ایلام گفت: جلب رضایت مردم و مشتریان سبب اعتماد آحاد جامعه به دستگاه های اجرایی می شود.

به گزارش  پایگاه خبری ترنم بهاری ، سیدشهاب‌الدین روز یک شنبه در دیدار با مدیرکل پست ایلام با تاکید بر ارتقای کیفیت  ارائه خدمات و همچنین کاهش مراجعات مردمی به دستگاههای اجرایی اظهار داشت: شبکه پست در استان بعنوان اهرم و بازوی اصلی این مجموعه با ساز و کارهای فنی و تخصصی میتواند زمینه ساز تسهیل بیشتر در روند ارائه خدمات خصوصا توزیع ایلاغیه ها، اخطاریه ها و اجرائیات صادره شرکت مخابرات در جهت وصول بموقع و حداکثری مطالبات باشد.

وی افزود: جلب رضایت مردم و مشتریان میتوان اعتماد آحاد جامعه به دستگاه های اجرایی را بیشتر نمود و خدمات مورد نیاز آنها را براساس فناوری اطلاعات بروز برنامه ریزی کرد.

سرپرست مخابرات منطقه ای ایلام گفت: نیاز مبرم این شرکت در راستای ارائه و انجام خدمات نیابتی با مساعدت، همفکری و هم افزایی مدیران، کارشناسان و متخصصان پست در استان امری لازم و ضروری است.

نبی پور در ادامه، خواستار تعامل بیش از پیش مخابرات استان باشبکه پست در ایلام شد. 

تحقق اهداف سازمانی در گروه مهندسی کردن فرایندهای ارائه خدمات است

 مدیرکل پست ایلام نیز در این دیدار با اشاره به توانمندی ها و قابلیت های شبکه پستی در سه بستر فیزیکی، الکترونیکی و مالی در کشور نسبت به معرفی انواع سرویس های نوین  و خدمات پستی در شبکه، انجام خدمات نیابتی دستگاههای اجرایی، توزیع اخطاریه های سازمانی و تسهیلات بانکی متقاضیان بصورت دقیق و هدفمند با استفاده از وب سرویس کد پستی ده رقمی بعنوان یک بانک جامع اطلاعاتی در خصوص شناسایی اماکن و کارگاههای تولیدی جهت راستی آزمایی آدرس ها، تبلیغات فیزیکی مؤثر در  فضاهای پستی،خرید و فروش اینترنتی و تجارت بین الملل در بستر الکترونیک و لزوم استفاده خریداران از شبکه های شتاب بانکی برای این موضوع مطالبی جامعی را عنوان کرد.

صادق غلامی با توجه به رسالت و وظایف سازمانی شرکت ملی پست بعنوان یک نهاد تاثیر گذار و خدمت رسان در جامعه افزود: تعامل، هم افزایی و مشارکت دو سویه سازمانها  و دستگاههای اجرایی زمینه ساز توسعه اشتغال پایدار، خلق ارزش، کارآفرینی و استفاده از مزیت های نسبی یکدیگر در ارائه خدمات بهینه به مردم می باشد که با استفاده از ابزارها و توانمندی های موجود این مساله میتواند نقش بسزایی در قیمت تمام شده خدمات ارائه شده به آنها را داشته باشد.

وی در ادامه خدمات مربوط به توزیع انواع ابلاغیه ها و اخطاریه های صادره مشترکین شرکت مخابرات، فرایند ثبت نام متقاضیان و مشترکان ثبت نام تلفن ثابت و وصول بموقع بموقع مطالبات را بعنوان یکی از شریانهای اصلی و شاهرگ حیاتی آن مجموعه در راستای تامین نقدینگی عنوان کرد و گفت: توزیع سریع، دقیق و بموقع اخطاریه ها، ابلاغیه ها و اجرائیات آن سازمان توسط پست دراستان با استفاده از شبکه هوشمند توزیع، بانک جامع اطلاعات کد پستی ده رقمی افراد، اماکن، خانوارها، شرکتها و کارگاههای تولیدی در اختیار، بعنوان امری تخصصی و منحصر به سازمان میتواند راهگشا و زمینه ساز تحقق این مهم در بازپرداخت مطالبات باشد.

در پایان این دیدار مقرر گردید با تشکیل کارگروهی متشکل از کارشناسان فنی پست و شرکت مخابرات منطقه ای ایلام با در نظر گرفتن جامعه هدف و تعاملات کاری دوجانبه زمینه مهندسی کردن فرایندها، اصلاح سازی و تسهیل در روند ارائه خدمات آسان و ارزان به مردم با انعقاد تفاهم نامه همکاری های دو جانبه صورت پذیرید.