ایلام – ترنم بهاری – مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از انجام ۱۴۹ هزارو ۹۲۹ خدمت شرکت گاز استان ایلام به مشترکین و ارباب رجوع در زمینه‌های مختلف درسال ۱۴۰۰ بصورت غیر‌حضوری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ترنم بهاری ،  عباس شمس‌اللهی با اعلام این خبر اظهار داشت: این خدمات در ۱۵ حوزه کاری مختلف بوده‌است که طی بررسی‌های بعمل‌آمده و نظر سنجی‌های انجام شده، رضایت نسبی آحاد مختلف مردم شهری و روستایی را فراهم کرده است.

وی به مهمترین خدمات غیرحضوری در این شرکت اشاره کرد و افزود: این خدمات شامل انتقاد تلفنی، ثبت رقم مصرف وشماره کنتور، دریافت آخرین قبض، شکایات تلفنی، پاسخگویی مسئولان، خدمات الکترونیکی، نصب و جابجایی علمک، استعلامات، درخواست ملاقات با مدیرعامل، درخواست تغییر نام، پرداخت آنلاین قبض و غیره بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام ادامه داد: سال گذشته ۱۴۹ هزار و ۹۲۹ خدمت از طریق میز خدمت شرکت گاز استان ایلام انجام شده‌است که از این تعداد ۲۵۴ مورد حضوری و ۱۴۹ هزارو ۶۷۵ مورد آن بصورت غیرحضوری و الکترونیکی ارائه شده است.

وی ادامه داد: این خدمات از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان (crm)، وب سایت اینترنتی، تلفن گویای ۲۴ ساعته، اپلیکیشن تلفن همراه، سیستم پیامکی و مراجعه حضوری انجام شده‌است.

شمس‌اللهی تصریح کرد: طی نظرسنجی‌های بعمل آمده بیش از ۹۰ درصد جامعه شهری و روستایی استان از ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی رضایت دارند و تلاش می‌شود با ارائه خدمات بهتر، رضایت نسبی مردم جلب شود.

وی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمعات ناشی از مراجعه حضوری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش هزینه‌های تردد مشترکین، میز خدمت الکترونیکی در این مجموعه فعال شده تا ارباب رجوع بدون نیاز به تردد‌های غیرضروری به راحتی بتوانند مشکلات و موارد درخواستی خود را مطرح و پیگیری کنند.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: شرکت گاز استان از طریق راه‌اندازی سامانه جامع ارتباط با مشتریان (crm) به صورت الکترونیکی به آدرس http://crm.nigc-ilam.ir به تمام مشترکین به صورت غیرحضوری خدمات ارائه می‌کند.

شمس‌اللهی اظهار داشت: این شرکت در راستای توسعه میز خدمت الکترونیکی و خدمات‌دهی غیرحضوری، سامانه جامع ارتباط با مشتریان از ۵ طریق مختلف شامل سامانه اینترنتی CRM، وب‌سایت شرکت، سامانه پیامکی، تلفن گویای ۲۴ ساعته و اپلیکیشن اندروید تلفن همراه اقدام به خدمات‌دهی غیرحضوری به مشترکین و ارباب رجوع می‌کند.